סוגי אטרקציות ליום גיבוש לחברות

במידה והחלטתם לערוך יום גיבוש חווייתי עבור העובדים שלכם, כבר החלטתם החלטה נכונה. על פי מחקרים רבים, ימי גיבוש מסייעים לתקשורת בין העובדים. במקרים רבים גורמים ליעילות העבודה ומגדילה את רמת הסיפוק בעבודה. אין שום סיבה שקבוצה של עובדים המבלים שעות ארוכות כל יום יחדיו לא יחוו את עצמם כקהילה קטנה בפני עצמה שפועלת ביחד למטרה משותפת.

לצפיה במגוון ימי הגיבוש שלנו

איך בוחרים אטרקציות?

קיימים סוגים רבים של אטרקציות, ימי כיף, לא כולם יתאימו לעובדים שלכם, אנסה לפרט כאן ולתת רעיונות לימי גיבוש חווייתים.

אטרקציות במים

ישנם הרבה פעילויות במים ליום קיצי ומרענן. במידה ובחרתם ביום פעילות במים, ניתן לקיים אותו במרכז, וניתן לקיים אותו גם בצפון.
החל מטיול הליכה בנחלים ומעיינות, קיאקים בצפון, רפטינג, תחרות בניית רפסודות, אבובים ועוד. במידה והעובדים שלכם מבוגרים יותר או כאלה שלא ישמחו כל כך לצאת מהמשרד וללבוש בגדי ים מול כל הצוות. תמיד תוכלו להשכיר יאכטה מפוארת (זה לא יקר כמו שזה נשמע) ולצאת לשייט רגוע לאורך קו החוף, ניתן לשלב עם משחקי חברה על הסיפון או סתם לשבת ולהרגע. כמה הזדמנויות כאלה כבר יש?
כמובן שכדאי לבדוק לפני אם יש בקבוצה אנשים שסובלים ממחלות ים כרוניות.
אופציה נוספת לעובדים צעירים יותר היא מסיבת בריכה חוויתית עם מוזיקה, קריוקי ויין.

אטרקציות ביבשה

ישנם הרבה פעילויות שאפשר לעשות ביבשה. במידה ונמאס לכם מפעילויות ODT רגילות שכבר בטח נתקלתם בהם, תשמחו לגלות את המירוץ למיליון של קבוצת אתגרים. מדובר בתחרות אתגרית לכל הצוות כשהם מתחלקים לקבוצות ומבצעים משימות בשטח. ניתן כמובן לשלב עם טיולי טרקטורונים, טיולי ג’יפים, רכיבה על סוסים, קארטינג ועוד.
חשוב גם לחשוב על בחירת לוקיישן מתאים, ניתן לקיים את כל הפעילויות בשמורות טבע פסטורליות גם במרכז וגם בצפון. יש המון אפשרויות לאטרקציות בצפון. החל מפיינטבול, טרקטורונים, קיאקים, פיעילות דייג חוויתית, סנפלינג, ביקור בייקבים, קטיף פירות אקזוטים ועוד ועוד. למתפנקים, ניתן לשלם ביקור בספא או חמם טורקי.

ומה עם אוכל?

כמובן שאחרי יום גיבוש מהנה ומפרח, אנחנו תמיד רוצים לשבת על כיסא נוח ולהנות מארוחה עשירה ומיוחדת במסעדה אותנטית. ניתן להשכיר חדר VIP  לקבוצה במסעדה מפוארת ולהנות מארוחה חוויתית עם כל העובדים שלכם.
במידה ולא תרצו לעזוב את הטבע, אפשר להזמין חברת קייטרינג באמצע היער, באמצע המדבר וכדומה.

במידה ואתם מחפשים יום גיבוש חוויתי מרענן, חדש, שכמוהו לא חוויתים, תפנו אלינו ונוכל להמציא עבורכם קונספט חדש לחלוטין בהתאם לצרכים שלכם.
הצוות שלנו אדיב, שירותי ומקצועי ביותר ואנו נשמח לעמוד לשרותכם.

לקבלת הצעת מחיר
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן