מהנחלים אל הים

רצים אל החוף

בצמוד בנחל מול נופים מרהיבים ובאווירה מאפשרת וקלילה, נקיים יחד יום מגבש, מקרב ומאתגר! מקו הזינוק ועד שייט הסיום אל לב הים, נגלה בעצמנו צדדים חדשים, נתנתק מהשגרה ונתחבר לאווירת החוף המשחררת, במגוון של פעילויות קבוצתיות ייחודיות.

גיבוש בעבודת צוות
חווייה מגבשת לכל הצוות

מוכנים להזנקה?

נתכנס באוויר הפתוח, מול נופים ובין הצמחים המגוונים של האזור, לקבלת פנים מתוקה עם קפה, שוקו ועוגיות. נשחרר את הגוף, נכיר אחד את השנייה במשחקים משעשעים ונתחמם לקראת ההזנקה.
כשנהיה מוכנים, נתחלק לקבוצות ונתחיל לפעול יחד בתחנות שונות לעבר נקודת הסיום. בליווי צוות המדריכים האנרגטיים של אתגרים, ניסחף לפעילויות יצירתיות ומגוונות, שיאפשרו לכל אחד לבטא את יכולותיו החזקות.
נתנסה באתגרים פיזיים מעולם ה-ODT, המתאימים לכל רמה וגיל. באמצעות עבודה קבוצתית ותמיכה אחד בשני, נצלח יחד פעילויות סוחפות, כמו הליכה על חבל שאוחזים חברי הקבוצה, או ניווט במבוך ענק הדורש איזון ושיווי משקל הדדי.
יחכו לנו אתגרי חשיבה מתוחכמים, בהם נחדד מוחות ונתרגל תכנון אסטרטגי כקבוצה. בתחנת ה-Escape Room, אתגר חדר הבריחה שהפך לטרנד עולמי, נפתור צפנים ונאתר רמזים סודיים, כדי להשתחרר יחד מעשרות מנעולים משוכללים ושלשלאות ברזל.

הזדמנות להירגע מול הגלים

אחרי שהפגנתם אומץ, חשיבה יצירתית ונחישות, מגיעה לכם ארוחה צבעונית, כשרה ואיכותית, שנאכל יחד באווירת הגיבוש והחוויות שצברנו לאורך היום.
אחרי הארוחה נגיע אל נקודת הסיום – חוף מהים הפסטורלי, שם נטייל יחד, אפשר גם ברגליים יחפות, נרגיש את החול הנעים ונקבל הזדמנות להתקרב, לצחוק ולשוחח לצלילי הגלים.

גיבוש על החוף
פעילויות אתגר וגיבוש

יחד בלב ים

לאחר מנוחה ראויה, הגיע הזמן לגולת הכותרת של היום: שייט הטורנדו של אתגרים! יחד עם צוות מנוסה נפליג לאופק, נתמלא אדרנלין מתנועת הגלים, אך גם נירגע בבריזה הנעימה. השייט מתאים גם למי שמעולם לא שט לפני כן, ובטיחותי לחלוטין!
הצוות הקשוב של אתגרים ילווה אתכם לאורך כל היום, יספק מענה לכל שאלה, מים קרים וכמובן, אווירה שמחה ומהנה. אנו נתאים את הפעילויות ואת היום כולו בדיוק עבורכם ונדאג לכל פרט, ולכם רק נותר לרוץ אל נקודת הסיום!
אופציה נוספת- טיול טרקטרונים בערוץ הנחל.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

טיול טרקטורונים
ידיים למעלה
לקבלת הצעת מחיר
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן