פעילויות גיבוש לעובדים עם בירה

מכירים את התחושה שבסיום יום העבודה, לאחר שסיימתם פרויקט מרגש, או לפני היציאה לסופ"ש, בה אתם פותחים בקבוק של בירה צוננת ולוגמים את טעמו של החופש? השמחה שבהרמת כוסית במשרד לחגיגות של הצלחות ושמחות?

צוות אתגרים שמח להציג עבורכם פעילויות גיבוש לעובדים עם בירה, יום שיכניס אתכם לעולם השיכר בחוויה משותפת, מגבשת ובלתי נשכחת, בה נצלול לעולם המבשלות המרתק ונלמד הכל על הבירה שאנחנו כל כך אוהבים ללגום יחד.

הצטרפו אלינו ליום קסום למרגלות עמק מרשים, בו נבקר יחדיו במבשלת בירה מסורתית ונכיר לעומק את המשקה האהוב.

אפשרויות שונות של פעילויות גיבוש לעובדים עם בירה

אחת האפשרויות יוצאות הדופן היא יום כיף לעובדים במבשלת בירה אשר משלבות שני נושאים חשובים.

  1. שתייה של בירה משובחת ושיפור מצב הרוח.
  2. סיור לעובדים במבשלת בירה כדי להבין לעומק את אופן ייצור הבירות השונות על פי מתכונים שפותחו לאורך השנים על ידי המומחים של מבשלת הבירה. העובדים עוברים לאורכו של קו הייצור כדי להבין את הפעילויות שמתבצעות בו ביום יום כמו תסיסת השמרים, הוספת חומרי גלם במינונים ספציפיים ועד קבלת המוצר המוגמר אשר נארז בפחיות, בבקבוקים או בחביות.

מדוע כדאי לעשות יום כיף לעובדים במבשלת בירה עם קבוצת אתגרים?

לאור החשיבות הרבה של המפגשים החברתיים, בחברות רבות קובעים פעילויות גיבוש לעובדים עם בירה במקומות שונים בארץ. קבוצת אתגרים מתאמת ימי גיבוש לעובדים מסוג זה כמעט בכל רחבי הארץ, באזור תל אביב ובמרכז, בצפון, בסביבות ירושלים, ים המלח ועוד.

קו החשיבה הוא להגיע בכל פעם עם העובדים למקום מסקרן אחר, כיוון שבכל אחד מהם לומדים דברים חדשים ונהנים מהידע הרב שהם צוברים. מבין הסוגים השונים של פעילויות גיבוש לעובדים עם בירה, אופציה זו היא בין האהובות ביותר כיוון שאפשר ליהנות בכל פעם מלגימת בירות שהן בטיב מעולה והן משמחות את כל הצוותים לאורך כל היום.

איך התנהל היום פעילות גיבוש לעובדים עם בירה?

טעמו של החופש

ניפרד ממכונת הקפה של המשרד ליום קסום אחד שיתחיל במפגש הכרות בו נשתה, נטעם ונכיר, למרגלותיו הקסומים של האזור ההררי והפורח בארץ.

לאחר שנתעורר, נצעד אל תוך העולם הקסום של הבירה הישראלית. נצעד היישר לתוך מבשלת בירה אמיתית וותיקה, שם נלמד הכל על תהליך הכנת המשקה משמח הלבב.

נתחיל את היום בלשמוע את כל האמת על ההיסטוריה של המשקה ששינה את העולם. אנשי המבשלה ידריכו אותנו בין תחנות העבר של המשקה המפורסם ויספרו הכל על המשקה האהוב.

טועמים ונהנים

ביום הביקור במבשלת הבירה נלמד כולנו איך מכינים בירה אמיתית. נעבור יחדיו סדנה יחודית ומגבשת שתלמד אותנו שבירה אפשר להכין גם בבית, בעזרת המרכיבים הנכונים. נמדוד ונכין, נבין את המינון המדויק שמייצר את הקסם שבמשקה שכולנו אוהבים לאהוב.

בירה טובה היא תוצר של עבודת צוות נכונה ומגובשת. נעבוד יחד במטרה לייצר את הבירה המושלמת, ונלמד איך אפשר לשלוט בטעמי המשקה ולהתאים אותו בעזרת המרכיבים והמינונים הנכונים לטעמנו האישי.

את סיום הסדנה החוויתית נחגוג באירוע טעימיות חגיגי ומשכר בו נכיר את מגוון הבירות המקומיות שמייצרת המבשלה הקסומה שבה נתארח.

סעודה משכרת ומפתיעה

נמשיך את היום בהכרות מעמיקה של האזור ההררי והמשכר, החובה בתוכו פנינים קולינריות יחודיות. נסעד יחדיו בארוחה חגיגית וכשרה במסעדה מקומית מעולה ונודעת, בה נאכל, נשתה ונשמח. בחלל סגור וייחודי נהנה מהארוחה המסעירה, שתשולב בפעילות קזינו בלעדית.

הצוות המסור והמקצועי שלנו ישמח להדריך אתכם בין שולחנות המשחק המרתקים שבראשם בדובדבן שבקצפת – החדר הסודי שלנו – פעילות תחרותית מגבשת, מותחת ומפעילה.

נסיים את היום שבעים, מבושמים ומרוצים לחזור לשבוע עבודה חדש ואנרגטי, בו נתענג על זכרונותיו המבושמים של יום שלא ישכח במהרה.

לעוד הצעות מעניינות למי גיבוש לעובדים מוזמנים להשאיר לנו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם לקבלת הצעה הכי משתלמת לפעילות גיבוש כיפית וחווייתית.
בנוסף לזה צוות אתגרים באים אליכם לחצר או מרחב החברה לעשות מגוון פעילויות אינדור לערבי גיבוש לעובדים

לקבלת הצעת מחיר
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן